سیصد و چهل و دومین روز جنگ غزه | آژیر خطر در «نتیف هعسراه»-راهبرد معاصر

سیصد و چهل و دومین روز جنگ غزه | آژیر خطر در «نتیف هعسراه»

در سیصد و چهل و دومین روز از جنگ غزه ارتش اشغالگر به حملات خود به مناطقی از غزه ادامه داد و صدای آژیر خطر در «نتیف هعسراه» در اطراف غزه به صدا درآمد و مقاومت حمله موشکی انجام داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 12
کد خبر: ۲۵۷۰۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه امروز هم ادامه داشته است و بر اثر آن شماری دیگر شهید و زخمی شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که بر اثر بمباران منزلی در جنوب مسجد «الشمعه» در محله الزیتون در شهر غزه شماری شهید و زخمی شدند. بر اثر این حمله ددمنشانه دست‌کم پنج نفر به شهادت رسیدند که در میان آنها ۲ کودک وجود دارد.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شمال اردوگاه «البریج» در مرکز غزه را بمباران کردند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «الشاکوش» در شمال غرب شهر رفح در جنوب غزه را در ۲ نوبت هدف حملات وحشیانه قرار دادند.

شمال اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه نیز از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در امان نماند و بمباران شد. بمباران منزل خانواده «صیام» در مقابل کلینیک «الفاخوره» در اردوگاه جبالیا در شمال غزه به شهادت دست‌کم سه نفر منجر شد.

از سوی دیگر منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید در شمال منطقه الوسطی در غزه خبر دادند. همچنین اشغالگران ساختمان‌های مسکونی را در مناطق شمالی اردوگاه البریج در مرکز غزه ویران کردند.

همزمان با آن منابع خبری اعلام کردند که صدای آژیر خطر در نتیف همعسراه در اطراف غزه به صدا درآمده است و رزمندگان مقاومت فلسطین به این شهرک موشک شلیک کردند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار